طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

برایم بمان، تا همیشه!...

فقط چند ساعت مونده

1391/4/26 0:36
نویسنده : زهرا
741 بازدید
اشتراک گذاری

فردا تا قبل ظهر دیگه در من نیستی.... با من و در کنار منی!!!

من و بابایی بیداریم. چندتایی عکس یادگاری گرفتیم..

بابایی کمی ناراحته... براش دعا کن فرشته کوچولوی مامان تا دلش آروم بگیره. نمیدونم چرا برای اون چند ساعتی که نمیشه ببینمش دلم تنگه از  حالا....

من سعی میکنم خوب باشم، که به بقیه استرس وارد نکنم. اما آشوبی تو دلم برپاااست!!

خودت میدونی چقدر دوست دارم. میوه ی دلم خدا با ماست.

بیقراره دیدنتم... من فردا مادر میشم... تو این لیاقت رو بهم هدیه دادی... به خاطر فردا و تمام لحظه های بعد از فردا که با تو رقم میخوره خوشحالم و اشک شوق میریزم... توصیف نشدنیه! فرشته ی آسمونیم به خاطر همه ی روزهای خوبی که تو این 9 ماااه برام ساختی ازت ممنونم...

دوست دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
26 تیر 91 0:41
وای عزیزم انشاالله به سلامت فارغ میشی .... نی نی میاد تو بغلت ...... گلم همه ی ما همین طوریم اشکالی نداره یه دعا بخون و یه سوره یاسین انشاالله خدا کمکت میکنه بی خبر ما رو نذاری زود برامون عکس بذار
مریم
26 تیر 91 0:50
سلام امیدوارم به سلامتی زایمان کنی و نی نی نازتو بغل کنی. از آخرین لحظاتی که نی نی تو دلته حسابی استفاده کن که بعدا کلی دلتنگ این لحظه ها میشی.
نارینه
1 مرداد 91 22:49
اومدم عکس ببینم .. ولی نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حتما سرت شلوغه ... ولی زودتر بیا که دلم آب شد برا دیدن طاها جونم
نارینه
5 مرداد 91 0:25
یه خبر از سلامتیتون بده لااقل !!!!!!!
نارینه
17 مرداد 91 2:46
خیییییییییییییییییلی لوسی مامان زهرا !! لااقل بیا یه عکس بذار ما ببینیم ببین من چه زود عکس گذاشتم !!