طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

برایم بمان، تا همیشه!...

چیزی نمونده...3 روز

1391/4/23 18:58
نویسنده : زهرا
760 بازدید
اشتراک گذاری

فقط سه روز مونده گل پسری مامان... سراپا مشتاق دیدارم... البته اگه استرس بزاره...
از همین حالا دل تنگ تکوناتم.. دل تنگ دردای ماه 4. دلتنگ خونریزی ها.. دل تنگ سرم های هر روزم ... حال بهم خوردنای بی موقع...  مامانی، من دل تنگ تمام ثانیه هاییم که به عشق تو دوری چندین ماهه ی بابایی رو تحمل کردم...

عزیزکم، زیباترین رویا و بزرگترین آرزوی زندگی امروزم تویی!!

منتظرم تا به سلامت بیای ببینمت، نوازشت کنم، ببوسمت و عطر بهشتیت رو استشمام کنم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نارینه
25 تیر 91 2:20
ناااااااااااااااااازی ... منم دلم برای اون روزا که تو دلی داشتم کلی تنگ میشه ... ولی بذار یه بار تو چشات نگاه کنه و بخنده .. بذار یه بار احساس کنی که تو تنها فرشته ای هستی که این موجود کوچولو میشناسدت ... اونموقع است که تمام دلتنگیهات برای تکوناش از بین میره

وااای خدا دلم رفت... دلم گریه میخواااد...